ConfWare virtuális rendezvénymegoldás a rendezvényszervezők részére
A 2020-as év a rendezvényipar számára ígéretes évből az egyik legsérülékenyebbé változott, és a várt fellendülés azóta is már többször újra visszaesett. A rendezvényszervező szakemberek a világ többi részével együtt igyekeznek a lehető legjobbat kihozni a jelenlegi korlátozások okozta állapotból, miközben nagyon várják normál szervező tevékenységeik mielőbbi folytatását.
A legnagyobb kihívást az jelenti, hogy senki sem tudja igazán, visszatérhetnek-e egyáltalán a megszokott élő rendezvények.
Az időben minden bizonnyal elhúzódó nehéz helyzetre való tekintettel a ConfWare Online rendezvénykezelő szoftverünkkel továbbra is támogatni szeretnénk rendezvényszervező partnereinket. Ezért továbbfejlesztettük szoftverünket egy, a rendszerben választható új megoldás biztosításával, amely lehetővé teszi a szervezők számára, hogy egy virtuális eseménykezelő eszközt integráljanak a ConfWare-be, ezáltal virtuális eseményeket is könnyedén megszervezhessenek a koronavírus-járvány idején vagy bármikor, amikor szükségük lehet rá.
Ezért indítottunk el egy virtuális rendezvényfelületet a ConfWare-ben.
Az e-mail már régóta a modern vállalkozások kommunikációs és marketing formája, és ez a belátható jövőben is így lesz. Egy 2018. évi eseménymarketing-iparági jelentés szerint a legtöbb marketingszakember úgy gondolja, hogy az e-mail a leghatékonyabb csatorna a rendezvények népszerűsítésére.
Ez egy rövid összefoglaló a hatékony e-mail alapú kommunikációs és marketing stratégia alapjairól. A témakörök az e-mail kampányok optimalizálása, szegmentálása és az eredményesség mérésének módjai, melyek maximalizálni hivatottak a kampány teljesítményét.
TARTALOMOPTIMALIZÁLÁS
Egy rendezvénymarketingesnek azt kell elérnie, hogy az e-mail címzettek kapcsolatba lépjenek az általa közvetített üzenettel. Tekintettel a közönség sokféleségére, akikkel kapcsolatban kell maradnia, minőségi tartalommal kell megragadnia a célközönség figyelmét.
Rövid és hatásos tárgysorok
A tárgysor az első, amit a címzett lát, így annak optimalizálása nagy szerepet játszik a magas megnyitási arányú eredményben. A rövid tárgysor alkalmazása általában nagyobb átkattintási arányt is eredményez. Egy tanulmány szerint a 10 karakternél rövidebb e-mailek megnyitási aránya megközelítette a 50% -ot.
A sikeres marketing egyik fontos alkotóeleme, hogy a dolgokat egyszerűen, de mégis emlékezetesen közvetítse a megszólítottak számára, tehát ezt az elvet az e-mail tárgysorokra alkalmazni kell.
Elindítottuk e-Donation online adomány fizetési szoftverünk webszolgáltatás formában való használati lehetőségét.
Az online felületen keresztül pénzbeni adomány befizetések hajthatók végre adománygyűjtő civil szervezetek - elsősorban alapítványok - felé. A fizetés módja az online kártyaelfogadás, jelenleg a SimplePay kártyás fizetési szolgáltatásán keresztül.
További fizetési szolgáltatók rendszerbe illesztését tervezzük a közeljövőben a rendszerbe illeszteni (Barion, CIB Bank, OTP Bank, K&H Bank)
A szolgáltatással az a célunk, hogy kibővítsük a civil szervezetek adományhoz jutási platformjait és ezáltal megkönnyítsük részükre a pénzbeli adományok fogadását. A szolgáltatás gyors és egyszerűen használható, kis költséggel üzemeltethető és – online rendszer lévén – emberi beavatkozás nélkül működtethető.
Egy (online) rendezvénykezelő (rendezvény menedzsment, konferencia menedzsment) szoftver olyan üzleti megoldásokat tartalmaz, amelyek a rendezvényszervezés sok szempontjára kiterjednek, a tervezési szakasztól a rendezvény utáni szakaszig. Vannak olyan rendszerek, amelyek eszközöket tartalmaznak az esemény teljes életciklusához. Más alkalmazások a rendezvény szervezésével kapcsolatos speciális folyamatokra összpontosítanak, ideértve a felméréseket és az elemzéseket, az ütemezéseket, az alaptervezést, a jegyvásárlást és a regisztrációt.
Az ilyen alkalmazás használatának számos előnye van. Ez a fajta szoftver képes rendszerezni és egyszerűsíteni a háttér-folyamatokat egy adott rendezvényen történő használatkor. Ezek a megoldások költségmegtakarítást, pontosságot és hatékonyságot biztosítanak a rendezvény előtti, a rendezvény alatti és a rendezvény utáni teendők menedzselésében.
Koordinálja a szervezésben érdekelt csoportok működését
Az rendezvénykezelő szoftver egy olyan platform, amely szinte az összes szervezési tevékenységet és feladatot koordinálja nem csak a szervezői csapat számára, hanem más érdekelt csoport számára is, ideértve az utaztatást, a könyvelést, a logisztikát, értékesítést és a marketinget. Könnyen megvalósítható az összes kapcsolódó szervezési feladat összekapcsolása és összehangolása a rendszeren keresztül. Például az egyik elemnél történt változások aktiválhatják a kapcsolódó elemek figyelmeztetéseit, garantálva, hogy mindenki a legfrissebb információkkal rendelkezzen. A csoportok közötti gyors koordinációt igénylő helyzetek között szerepelhet például a menü megváltoztatása, a résztvevőszám növelése vagy bizonyos helyszínek megváltoztatása.
A szoftver egyértelművé és nyitottá teszi a vertikális kommunikációt is. A rendszerben a vezetők látják a műveletek összes aspektusát, miközben a különböző feladatcsoportok hatékonyan tudnak működni szinkronban egymással, kikerülve az inkonzisztens vagy ellentmondó intézkedéseket.